уторак, 17. децембар 2013.

Tokina RMC FD 24mm/2.8

Volim široke objektive. Dugo sam koristio na FD telima izvanredni Canon FD 28/2,8 SSC. Najkorisnija stakla - odlični za pejzaže, za dogadjanja, street fotografiju, pa čak i za portrete. Neko vreme ga uopšte nisam skidao sa tela.
  A onda mi je do ruku došla ova Tokina RMC 24mm f2,8 saCanon FD mountom. Navrnuo sam je na A1 i bacio pogled sa moje terase. U susret su mi pohrlili oblaci, ulice, kuće, reka, ljudi, u susret mi je jurio ceo grad. Vizuelni šok! Ljubav na prvi pogled. Brutalno oštar, blistavih boja, svetlosno moćan, ma savršen. Čak i na blendi 2,8 oštrina u celom kadru kao žilet. Da se posečeš. Jeza.
  Stanje objektiva je 9/10.

Ovu fotografiju nisam ja snimio, ali je snimljena ovim objektivom. Ocene na stručnim sajtovima i forumima su od odlično do izvanredno, mada sam ja sklon ovom drugom kraju. Moja preporuka, ovo je profi izbor.
 

Нема коментара:

Постави коментар